Повернення або обмін товару здійснюється відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.1991р.
В кошик випадково додався товар або щось не помітили при отриманні? При перевірці посилки виявили дефект? Непорозуміння іноді трапляються, ми все розуміємо і робимо все можливе, щоб вирішити проблему. Просто розкажіть нам про це, а ми зі свого боку розповімо, як можемо допомогти.
Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки замовлення.
Якщо у вас товари зі специфічним способом повернення (білизна, прикраси, предмети гігієни)
Вимоги до повернення товару
- збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
- товарний вигляд і упаковка продуктів не були пошкоджені, всі бирки і ярлики на місці;
- товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, відколи, потертості тощо;
- товар складний в упаковку таким же чином, як і при отриманні;
- товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежений рішенням Кабінет Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).
Щоб менеджери швидше зорієнтували, як вам повернути гроші або обміняти на інший товар, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши лист на електронну адресу lovelystorekiev@gmail.com
Кожен випадок повернення індивідуальний і розглядається окремо, для заявки на повернення зв'яжіться з нами з 11:00 до 19:00 в робочі дні:
- +38 (068) -984-38-08
🔔 Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар безпосередньо до магазину:
- Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення чи написати на електронну пошту з фото товару та чеками.
- Написати заяву на повернення.
- Принести чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою.
- Принести товар із не пошкодженим пакуванням, в тому вигляді, в якому він був придбаний. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків).
🔔 Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар «Новою поштою»:
- Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь відправити товар і отримати потрібну адресу.
- Написати заяву на повернення.
- Вкласти чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою.
- Відправити куплений товар товарного виду, тобто, не битий, без подряпин, із не пошкодженим пакуванням. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків).
Провести повернення грошових коштів або обмін товару ми зможемо протягом 1-2 робочих днів і не пізніше 7-ми робочих днів з моменту отримання товару до нас на склад для оцінки його товарного вигляду.
Зверніть увагу, що всі посилки, які відправляються транспортними компаніями застраховані.
При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність її упаковки і відсутність механічних пошкоджень в момент отримання. Якщо такі є, то скласти акт на пошкодження і отримання страхової суми компанією перевізника.
Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172
Продовольчі товари: лікарські препарати та засоби, предмети гігієни.
Непродовольчі товари:
- фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
- парфюмерно-косметичні вироби
- пір'яно-пухові вироби
- дитячі іграшки м'які
- дитячі іграшки гумові надувні
- розчіски, гребенці та щітки масажні
- скрипічні підборіддя
- рукавички
- тканини
- килимові вироби метражні
- білизна
- панчішно-шкарпеткові вироби
- товари в аерозольній упаковці
- друковані видання
- лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція,
- пиломатеріали і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)
- аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
- вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
- товари для немовлят
- інструменти для манікюру, педикюру
- ювелірні вироби
Відправку повернення сплачує покупець. Гроші за товар відправляються на картку після отримання товару на склад протягом 1-2 днів.
На жаль, завжди може виникнути непередбачена ситуація. Якщо ви виявите щось підозріле, скажіть нам. Наш менеджер запропонує можливі рішення.